אמנת שירות ללקוחות

לקוחות יקרים,

אמנת השירות שלהלן נבנתה על מנת לתאם ציפיות בין הלקוחות לבין סוכנות הביטוח בכל הקשור לקבלת שירות מתמשך ומתוך תפיסה הממקמת את לקוחותינו במרכז העשייה ותוך אמונה כי שירות הניתן תוך אחריות, זמינות, כבוד הדדי, מקצוענות ונגישות, הוא אשר יוצר נאמנות וקשר ארוך טווח.

אנו ברובי סוכנות לביטוח פנסיוני (2018) בע”מ, רישיון בענף הביטוח הפנסיוני, מס’ רישיון 515849636 , רואים במתן שירות איכותי ערך עליון ומחויבים ליצירת ערך ללקוחותינו תוך התייחסות בהגינות ובכבוד פרטיותם. אמנת השירות מבוסס על חוזר השירות ללקוחות סוכנים ויועצים שפורסם על ידי הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון, ומביאה לידי ביטוי מענה לציפיות הלקוחות, וכן הבהרות לגבי זמני טיפול בפניות לסוכנות ושמירה על רמה גבוהה של שירות ללקוחותינו.


להלן פרטי ההתקשרות העומדים לרשותכם:

אתר אינטרנט של הסוכנות: rubyfinance.co.il

כתובתנו: מגדל WE קומה 5, רח’ מנחם בגין 150, תל אביב

שעות פעילות המשרד: ימים א’-ה’ בין השעות 9:00-17:00

מס’ טלפון: 03-740-8000

דוא”ל: [email protected]

להלן זמני תגובה לפניות:

זמני מענה

נושא הפניה

תוך 7 ימי עסקים

פניית הלקוח לעניין תיאום פגישה

תוך 7 ימי עסקים

שירות יזום ללקוח לאחר עדכון שינוי במצבו לרבות תנאי העסקתו (כמפורט בסעיף ח’ בחוזר)

תוך 2 ימי עסקים

מענה ראשוני לפניית לקוח

תוך 7 ימי עסקים

העברת אישור, מסמך או בקשה לגוף מוסדי הקשורה למוצר

תוך 3 ימי עסקים *במידה והמסמכים אינם נמצאים ברשותנו: תוך זמן סביר

מסירת מסמכים הקשורים ללקוח ונמצאים ברשות הסוכנות

תוך 2 ימי עסקים

מסירת מידע ללקוח בעניין תביעה ודרכי פעולה ליישוב הליך התביעה

* במידה ולא הובא לידיעתה של הסוכנות על שינוי במצבו של הלקוח במשך שנתיים, תיזום הסוכנות פניית שירות ללקוחות לבירור מצבם.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת!
רובי סוכנות לביטוח פנסיוני (2018) בע”מ.